Btm571 Senaa27 bacak krampları da çok kötü yatakta bile benim kramp giriyor hareket edemiyorum baya bir zolruyor bizi minnoslar gelince iyice isirikligi hakediyorlar🤭🤭
Btm571 Melikeakkc yaa evet son günler hiç geçmiyor bende gecsinde olsun diyorum artık özlem dolu gunlerdeyiz suanlar bakalım selametle gelirler inşallah 😍
Fazis Btm571 her gün hurma ye squat yapmaya çalış pilates topun varsa egzersiz yap yürüyüş yap kegel egzersizleri yap çok faydasını görürsün 😇ben ilk hamileliğimde suni sancıyla doğum yaptım 41+5te doğumum kendi başlamadı malesef
Fazis Btm571 aynen heyecanla bekliyorum daha doğrusu stresle karışık bir heyecan 😅 kızım iki yaşına yeni girdi ikisi bir nasıl olacak çok merak ediyorum 😂
NurSema01 Benimde son 33 gün ☺️ Normal doğum istiyorum hayırlısıyla 🙏🏻 Bel ağrısı, sık tuvalete çıkmadan dolayı uykusuzluk yaşıyorum sadece
Btm571 NurSema01 son dönemlerde baya bir oluyor maalesef bendede aynı şekilde bazen artık gitmek istemiyorum lavaboya habire gittiğim için🤭
Btm571 Mommy2b ya evet ben sadece bende tek oluyor zannetim ama B12 ve vitamin eksikliğiniz var ise oda etkiliyor benimde düşük baya bir halsizlik oluyor
Btm571 Mommy2b dışarda yürüyüş yapamıyorsaniz bile evin içinde gezinip durun nefes alıp verin egzersiz oluyor bir nevi malum oturuldumu ödem oluşuyor 🤷🤪😁
Mommy2b Btm571 evde durdukça yattığımı fark ettim temiz hava gibisi yok cidden. Hava serin diye biraz da bahane ediyordum ama yok yani sinirim bozuldu yat yat 🙄 birbirimizi motive etmemiz güzel oldu ☺️
Btm571 Mommy2b kesinlikle katılıyorum ama farkederseniz yürüyüş yapıldığı zaman vücut kendini çok iyi hissediyor ben bu şekilde yuruyorsam rahat doğumda kolay olcak diye düşüncelere giriyorum insallahta öyle olur☺️😁 kaç haftaliksiniz bu arada