Oglusum dogduuuuuu😍 Sabah kontrol dye geldim 9 dan aksam 5 e kdar 8 saat aci cektim normal olucak diye cok canim yandi normal istedim sonuna kadar ama olmadi canimin yandigiyla kaldim :( spinal sezeryana alındım hic hssetmedm oyle guzel birseymis ki 10 dkya oglumu gördüm geldiğimde 3 cm acilmam vardi 9 a kdar cikti cm i ama bebek kafasi dönmedi sezeryana alindim cok agri cektim aman kizlar normal olmuyosa sakin zorlamayin benim ebe asiri zorladi beni bekle bekle normal dogur diye anam agladi asiri zormuş :( Spinal sezeryan yapin kurtulun derim o acıyı allah dusmanima yasatmasin 😏 Neyse ki mutlu son oglumu kcuagima aldim darisi basiniza 😍😍