Merhaba hanımlar benim sorum şu geçen haftaya göre göbeğim bi tık aşağıda sanki daha önce göğsümin altına daha bi yakında şuan değil. daha yeni kontrole gittim her şey iyi dedi doktor bebek hareketleri vs sağlığı elhamdulillah . Doktora sormayı unuttum zaten çok geç aldı bizi doğuma gidip geliyordu. Benim gibi bir şey fark eden var mı bu haftalarda .aynaya bakıyorum öyle abartı bir şey değil hatta sanki daha çok öne doğru sivrildi kız bebek bu arada. bir problem olsaydı doktorda söylerdi ama garip geldi yine de bana .