Benim adetlerim düzenli olmasına rağmen yumurta tembelliği denildi. Bir çok farklı doktora gözüktüm emin olmak adına ve hepsi aynısını söyledi. Bu şu demek yumurtalarımız büyüyemiyor ve dolayısı ile çatlayamıyor. 4 senelik evliyim bir kere iğneyle denedik geçen sene olmadı sonra ben akışına bıraktım aradan zaman geçince şubat ayında beklemediğimiz bir anda hamile olduğumu öğrendim fakat kimyasalla sonuçlandı. Şu an tekrar iğne denedik yumurtamı büyüttük ve çatlattık bakalım adeti bekliyorum artık 😊