Tugce0158 Duru muydu dalan miydi unuttum şuan kalkıp bakmaya da üşendim:) sabun tozu olanlardan alıyorum ben cnm hatta onlarda pahalanmis baya indirime girince yedi liradan stok yapmıştım bazen de normal sabun alıp rendeleyip petek üstünde tepside kurutup eziyorum taşla aynı sabun tozu oluyor onu kullanıyorum çok lekeliyse normal deterjanla yikiyorum çift durulama yapıyorum o anki cebime göre deterjan seçimi oluyor biraz:) ama genel olarak sabun tozu kullanman daha iyi