Kızlar merhaba. Bu sorum saçma gelebilir ama tamamen bilmediğim için soruyorum. 35 haftalık hamileyim. Son 2 gündür falan vajinamın giriş kısmına sancı tarzı bir şey giriyor. Ve baya can yakıcı bir sancı ama bir kaç saniye sürüyor . Acaba açılma mı oluyor veya oluyorsa bu hissedilir mi ? Ya da neden oluyor olabilir?