Benimde 4. Haftadan beri çok ağrıyordu sürekli doktoru aradım, gittim hatta😂 hep normal dediler ama uykumdan bile uyandırıyordu.8. Haftaya geldik şimdi ağrılarım azaldı yok oldu gibi hatta bu sefer de ağırlarım bitti diye randevu aldım yarına acaba bir sorun mu var diye düşünmekten kendimi alamıyorum ağrı varken sorundu, ağrıya da alışmışım bitti o da sorun.😌🙈