Eliff09 Kızlar tiroidim yüksek çıktı. İlaca başlatacak doktor. Tiroidi yuksek cikan var mi nasil bi yol izledi , yada bu sekilde dogum yapan var mi , bebise bisey olur mu , bebise zarar verir mi yuksek tiroid
sarisu1 Eliff09 ilk ay farkedilip ilaca doğru dozda başlandığı sürece problem olmayacağını söylemişti doktorum her ay düzenli kan tahlili ile kontrol ediliyor 38+4 olduk ilk aydan sonra zaten hemen düştü benimki dozu düşürdük tedbir amaçlı az bir doz alıyorum her gün sorun fark edilmeyip ilaç başlanmayınca sorun oluyormuş bebek kendi ilk aylarda üretemediği için
Tgbdmrc Eliff09 ben bebeğimi bu yüzden kaybettim 3 aylıkken. Yani çok önemli bi şey. Şimdi tekrar hamileyim 75 mg levotiron kullanıyorum. Aslaa ama asla aksatmadan hemen ilaca başlamanız lazım. Aç karnına kahvaltıdan en az bir saat önce
Teacherella1 Tgbdmrc o sebepden olduğunu nerden anlamıştınız, benimde daha ömce bir kaybım var geçen sefer tiroidlerime bakılmamıstı bu sefer baktırdım yüksek çıktı, acaba benimde ondan olabilir mi diye düşünüyorum
Tgbdmrc Teacherella1 diğer tüm genetik testler yapılmıştı çünkü, tsh 10 çıktı ilaç kullanmaya başlamıştım ama yetmedi düşene kadar tabi..