betull1 Hanımlar liw hospital Gaziantep de yeni açıldı henüz gitmedim ama nasıl doktorları iyi mi acaba çok pahalı diyo herkes doğum için 15 bin TL diyorlar doğru mu 15bini duyunca gitmeye cesaret edemedim giden varmı aranızda
1PrensAnnesi betull1 ben MedicalPark ta 5000e doğum yapıcam pahalı diyodum yuh 15000 nedir😳 ayrıca bence henüz açılmış yılı bile dolmamış hastaneye doğum gibi ciddi bi meseleyi güvenme cnm sistemi otursun bi
Senaa27 betull1 yok canım sanmıyorum o kadar pahalı olduğunu da sistemi oturmamış bir hastaneymiş beğenmiyorlar
Fndkkrdu İstanbul liv hospitale gdiiyorum ben fiyatları pahalı doğum olsun muayene olsun herşey çok pahalı maalesef 🙄
Tahaninannesii betull1 sgkyla anlaşması yok istanbuldakinden fiyat almıştım ben de. Özel sağlık sigortalarına falan farklı fiyatlandırma oluyordur belki
Fndkkrdu betull1 doktoruna iline göre değişir tabi çünkü İstanbul’dakinde çok daha pahalı 15 e dogurursan op başının üstüne koy burdakinde 😂 Ama bence gereksiz pahalı bunlar ben doktorumu farklı bir yere çağırıcam 6-7 bini bulacak bu bile bana pahalı geliyor 🤦
1PrensAnnesi Kubra_kbr hayır normal oda doğum bir gece yatış o kadar tahlillet ayrı ücret suit için ekstra ödeeme var bu Hatice hanımın fiyatı diğer doktorların ücreti ayrı