Bibliophilia-1991 eğer acı yoksa neden cerraha gidiyorsun ki. Benim ilk hamileligimde o kadar kötü olmuştu ki oturup kalkamıyordum. Cerrah araştırıyordum. Hamileyken yaparız deseler yapıcaktım o derece kötüydüm ama krem, ılık su, pamuğa zeytinyağı sürüp o bölgeye kıyup bekletme ve banyoda şişliği içeri itme gibi altarnatif tedaviyle atlattım. Acısı bitince de cerraha gitmekten vazgeçtim. Baharat tüketme baharat azdırıyor bu mereti. Acı yoksa takılma