deletedmom592 minemunevver cok erken diye biliyorum canim ama duyulan vardir belki bende daha duymadim 5+5 de keseyi gordum 10 gun sonra cagirdi ben 20 gun sonra gidicem ne kadar gec o kadar iyi duyamayinca panik olmak istemiyorum bosuna keseyi gorene kadar gun saydim cunku erken gittigim icin 😊 sende bekle bence
istanbulluanne minemunevver 4+4 te öğrendim hamile olduğumu 6+3te kalp atışlarını duyduk canm değişiyor herkeste
Nlyakts deletedmom592 kişiden kişiye fark eder mi bilmiyorum ama ben 5 haftalıkken keseyi görmüştüm 7. Haftada kalbini duymuştum ama duyduğum kadarıyla genelde 7.haftada duyuluyor kalp
deletedmom592 Nlyakts bende o sekilde duydum cevreden 7. Haftada genelde kalp atislari duyuluyormus canim ama kisiden kisiye degisir bence yinede beklemekte fayda var sonra zaman gecmiyor 😁😁
Gunesraa Bende de 7. Haftadan önce duyulmuyor. Hatta sadece kese gözüküyor bebek bile 8 den sonra gözüküyor
FilizDemir Kişiden kişiye değişir o ben 6+5 ye duydum en azından 7 yi beklemek gerek emin olmak için erken gidişte eli boş düşünceli stresli dönmektense biraz geç gitmek daha iyi
Zeynept90 minemunevver korkma stresde etkiler şekerini böyle işinde iyi bir dahiliye uzmanı bulman lazım madem sadece bu kadarını yapıyor cünkü bunun bir çözümü olması lazım