Franses benim bebeğim 41 haftayi geçmişti hicbir belirti yoktu sonra nisan geldi hastaneye gittik 2 cm acilmam vardi ama benim hic sancim yoktu 1 gun suni sanci aldm ama acilmam 3 cm den yukarı çıkmadı bebegin kalp atışı düşünce acil sezeryane alındım herkesin aci esigi farklı ama ben suni alinca öldüm öldüm dirildim cok kötüydü sizi korkutmak istemem benim yasadigim bu belki sizinki farkli olur saglikla kucağınıza alin insallah