Ya annemin şehir dışında olma ihtimali var. Normalde herşeyde yanımda olur ama bazı özel durumlardan dolayı doğuma yetişemezse diye tedirginim. Annem ve eşimden başka kimse ile de rahat edemem. Ama açıkçası ilk doğum olacağı için tedirginim acaba bir kadın bakımı gerekiyor mu diye. Yani odada kayınvalidem bile olsa o sıkıntı ile uyuyamam çünkü