Bende aynı durumu yaşadım 2 hafta önce kanama oldu, doktora gittiğimde sancı kasılma Yok ama bebeğin başı çok aşağı inmiş dedi, ciğer geliştirici iğne yapıldım 2*2 doz. Adalat 60 verdi bir de. Dinleniyorum , sadece yarım gün işe gidiyorum. Ama çok korkuyorum, psikolojim bozuldu resmen yaşadığım kaybetme korkusu ile, çok hareket etse Doğum mu başlıyor diyorum. Hareket etmese kötü bir şey mi oldu diyorum.27+5 olduk henüz