Allahin izniyle sezeryan olcam ve son 3 günüm . Biraz heyecan biraz korku var . Yani bazen gelsin artik bebegime kavusayim diyorum bazende zaman hızlı geciyor ne yapcam neler yaşayacağım diyorum . Var mi benim gibi doğuma az kalan , sizler neler hissediyorsunuz 😳🤭🤗🤲🏻