Hanımlar çoğunuz biliyordur diye düşünüyorum dediklerine göre sağ tarafımızda bebeğimiz için önemli olan bir damar varmış ve solumuzda uyumamız gerekiyormuş ama ben alışkanlıktan mıdır nedir bilemiyorum bir türlü solumda uyuyamıyorum. Uyusam bile ya sırt üstü ya da sağda uyurken buluyorum kendimi.. Siz nasıl alıştınız bu duruma 🤔