Kızlar ıkı gun önce ılıskıye gırdık esımle ıcıme bosaldı dakat hemen kalktım temızlerken cok akmadı ılıskıden bır gun sonra yogun bır akıntı geldı ama sumuksu seffaf bıraz beyaz asırı yapıskan afedersınız vajınadan kendım cekebıldım yoksa dusmedı. Doktora sordum rengı koyulasmadıhı sürece sıkıntı yok dedi ama bugun az önce yine geldi korkuyorum yasayan varmı doktora soran. Karnımda tuhaf agrılar hıssedıyorum ama bebegımın harwketlerınıde hıssedıyorum lütfen yasayan varda yazın yoksa acık doktora gıdeceğim cok korkuyorum !
resım ekleyebılsem cektım yuklerım yorumlara