Haftası ilerledikçe çok fazla tekme atmıyor zaten ilk hissettiğin zamanlar gibi hareket ediyor içinde sanki balık yüzüyormuş gibi hissediyorsun. Rahim genişlediği için ve bebek artık hızlı büyüdüğü içinde baskı yapıyor olabilir kasıklarına. Ama ne olur ne olmaz istersen bi doktorunla iletişime geç için rahatlar en azından 😊