Meraba kızlar.
Sizce emzirme atletimi iyi yoksa emzirme sütyeni mi alınmalı hangisi daha kullanışlı ben atlet giymeden duramam. sütyen alirsam atlet giyemem diye düşünüyorum. Başka fikir vereceğiniz seyler varmi şunu al mutlaka dediğiniz şeyler. Hastane icin veya ev için farketmez. Tecrübelerinizi yazarmisiniz? Ilk gebeligim ve malum acemiyim🙈