fatmArslan06 Kizlar kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz ve kalbi atmaya başlatığı o an hissetrinizmi yada ne bilim belirti falan oldumu?
Whiteswan fatmArslan06 6+1 de duydum ve agladim cook baska bisey mucize sanki orda kalbinin atisini gordugumde o an anladım bir can var icimde
Denizin Arkadaşlar bu haftalarda kalp atışını duyan arkadaşlar bebek boyu kaç çıktı ultrasonda ? Eğer ultrason kağıdınız varsa orda yazıyor sağda en altta yazıyor genelde CRL diye ,benimki 6w6d likdi 0.42 cm çıktı
Aysnctl fatmArslan06 5+6 da duyduk vajinal ultrasonla. Boyu 3mm di cok yavas atiyordu kalbi 1 hafta sonra net ve istenilen seviyede duyuldu kalp atisi miniğimin😍😍
Denizin Aye_03 aynı tarih canım ikimizin benimde son adet tarihim başlangıcı 31 ekim , sen nezaman girdin ultrasona ? Ben aralık 18 inde girdim