Kizlar herkese hayırlı geceler 7 aylık bir oğlum var korundugumuz halde hamile kaldım 😔 son adet tarihine göre 6+5 tes yaptığım günden beri hasteneye randevu almaya çalışıyorum kaç haftadır hep dolu neyse ki 31 aralık zorla aldım çiğli araştırmaya malum özellere güç yetmeyince mecbur kaldım ilk oğlumda hep özele gittim ozlede doğum yaptım yani çok menmun kaldım ama şimdi devlet olunca acaba iyi olir mu diye düşünüyorum surekli yani sorum şu ki bu hastaneye giden doğum yapan arkadaşlar varmı nasıl menmunmusunuz ?