Betulll06 8 haftalık hamileyim az kanamam oldu şimdi neden olmuş olabilir ki başına gelen var mı? Korktum ilk defa böyle birşey oldu😔
Ozge2805 Betulll06 doktoruna bildirip en acilinden acile gitmeni öneriyorum . Kanama göz ardı edilecek bişey degil düşük tehdidi olarak kabul ediliyor inşallah masum bir kanamadır 🤲🏻
Bebek-geliyor Betulll06 yerleşme kanaması da olabilir düşük riski de en doğrusunu doktorunuz söyler en yakın zamanda doktora gidin ilaç verir büyük ihtimalle geçmiş olsun sağlıkla gelsin 🐣
Derya-39 Bende 8 haftalık hamileyim pembemsi çok az kan geldi acile geldim serum iğne ve fitil verip yatış verdiler kanama düşük tehlikesi olarak görüldü bence sende doktora git nolur nolmaz inşallah ikimizinkide basit normal bir kanamadır yarını bekliyorum.
Betulll06 Doktoruma sordum kanama ve ağrılarını takip dedi.Kanama devam ederse gel dedi. Yorgunumdansa olabilirmiş bugün çok yoruldum bütün gün ayaktaydım inşallah birşey olmaz.2-3 damla kanama dışında şimdilik başka kanama olmadı.