Kızlar merhaba. 29 haftalık gebeyim şuan. 3. Gebeliğim ve diğer ikisini Beylikdüzü medilife ta yaptım. Doktorum Burcu hanımdı ve kendisinden çok memnun kaldım. Hastaneyide çok seviyorum temizlik hijjen doğum bölumü personelleri ilgisi konusunda. Ama bugün kontrolümde büyük ihtimalle doğumumun tatiline denk geleceğini söyledi doktorum bidaha ki kontrolde kesin belli olur dedi. Ama şimdiden ümitsizliğe kapıldım. Tüm enerjim modum düştü. Ortada kalmış gibi hissediyorum kendimi o olmazsa yapamam gibi. Olmazsam burdaki bir arkadaşıma yönlendireceğim seni dedi ama bu kadar kısa sürede yeni doktora nasıl alışırım, alışabilir miyim bilmiyorum. Bu konuda fikriniz nedir? Hastanede memnun olduğunuz hangi doktor var. Bide bu saaten sonra beni alır mı acaba hepsi çok yoğun çünkü istediğimi seçebilir miyim acaba? Yada Beylikduzu Esenyurt civari baska hastanede memnun kaldıgınız doktor varmı simdiden önlemimi alıp arastırıp bir kac kez gideyim en azından 😕 Doğurasım kactı resmen 😫