34+3 olduk bugün son zamanlar mide bulantısı oluyor ama bugün çok fazla rahatsızlık duyuyorum sabahtan beri yattığım yerden kalkamıyorum doğru düzgün afedersiniz kusmak istiyorum rahatlarım diyorum onu da yapamıyorum doğum belirtilerinden önce ya da doğum belirtisi olarak bu çok olur mu yaşayan ya da bilgisi olan var mı 😰