Mom046 doktoruma sordum ama o ara başka birsey daha sordum eşimde yanımdaydı, kaynadı arada soru baska halletmemiz gereken islemler vardı. kapıdan çıkınca aklıma geldi haliyle pandemi vs geri dönüp soramadım. ama çok takıldı aklıma. genel olarak sağlıklı oldugunu söyledi, yine de benim cok gördüğüm bir pozisyon olmadıgı icin ultrason fotolarında sırt üstü yatar sekilde, her gittiğimizde aynı pozisyonda oldugu icin merak ettim ileride bir sorun teşkil eder mi veya bir sebebi var mıdır diye