Mmrv00 benim hafif derece skolyozum vardı çook ağrıyordu belim. Sağolsun kızım da bir türlü gelmek bilmediği için ağırlaştım da ağırlaştım. Zor kaldırıyordum kendimi oturduğum yerden. Hele bir de yatıyorsam vay halime 🥴
ama benim doğum sancılarım bel ağrısıyla başladı, onu da göz ardı etmemek lazım. Zaten anlarsınız siz normal bir bel ağrısı olmuyor. Sırttan vuruyor sonra bele iniyor adet sancısı gibi başlıyor, bir iki güne doğuracağım diyor insan 😊