Ben folik asit kullandım ilk zamanlar ama bırakmaya son iki hafta kala onu azaltıp hurma kullandım. İdrar yolu enf. İçin verdiği ilaçlardan sadece birini içtim 5 taneydi bir daha da kullanmadım sadece Bol su içtim çok şükür tertemiz çıktı, d vit verdi bir kez kullandım (midem almıyor), kan ilacını da uzun zamandır kullanmıyorum, tiroidimde fazla çıkmıştı ilaç kullanmadım kendi düştü. Yani birincisi küçüklükten kansızlık idrar yolu enf. İçin çok fazla ilaç kullandığım için nefret ediyorum gittiğim her doktora da söylerim. Bir de böyle şeyler için Allah’ın verdiklerinden yararlanmayı tercih etmeye başladım 🤷🥰