Zeynepusta Kızlar sezeryan sonrası sütü iyi gelen oldumu beni hep talaşlandırıyorlar bu konuda gelmiyor diye yada süt arttırmak için doğum öncesi bişeyler uygulayan oldumu yardımcı olursanız çok sevinirim 🤗
Asdfghjklmbv Zeynepusta Benim ilk doğumum sezaryen oldum doğum öncesinde hiç bişey yapmadım doğum günü kendiliğinden geldi sütüm ve doyuyordu doğumdan sonra bol yeşillik ve bulgur yedim genellikle 2 yaşına kadar da emdi kızım darısı ikinciye inşallah kısmet olursa 😊
ayseguler01 Zeynepusta bir arkadaşım yakın zamanda doğum yaptı ve Humana çayının çok faydasını gördüğünü söyledi bende burda okumuştum ama tanıdık biri de söyleyince tam emin oldum
Mayacim Zeynepusta bende perşembe sezaryen olacağım cumadan itibaren rezene içmeye başladım bakalım neler olacak merak ediyorum
Mineust Bildiğim kadarıyla bol bol komposto içiyolar canım şekerli şeyler süt yapıyor diye biliyorum. Bide süt gelmesi kişiden kişiye değişiyo bence stres yapma ne kadar rahat olursak herşet o kadar güzel olcak gibi
Mayacim Zeynepusta bir çay kaşığı rezene tohumunu bir çay bardağı suyla bir taşım kaynatıyorum bekletmeden içiyorum inanın çok farketti ama günde bir bardak ikincisini içmeyin doğuma kadar onun dışında birde bol su ve havuç yiyorum