Ebruli23 Merhabalar.sizlere beta değerlerimi yazıcam sırasıyla 13.45 15.60 18.40 20.60 7.1 20 çıktıktan sonra en son bugün betama baktırdım 7.1 çıktı kimyasal düşük sanırım .. bundan sonra ne yapmam gerekiyo bilginiz varmı ?
Birgul Ebruli23 muhtemelen kanamanız başlar zaten adet gibi oluyor korkmayın hayırlısı olsun inşallah 🌸
Anneoluyorum93__ Ebruli23 evet kimyasal gibi duruyor regl başlar yarına flan. Tabi yine de bir doktora danışın. Ben de yaşadım kürtaja gerek duyulmadı kendiliğinden atıyor vucut adetle
Zeyzey7 Ebruli23 sanırım adet olacaksınız bu ay. Iki kat artması gerekliydi çünkü sağlıklı olabilmesi için. Sonraki yumurtalama dönemine kaldı
Ebruli23 Birgul teşekkür ederizm.. 4-5 gündür lekelenme şeklinde kanamam var az bi miktar ama. Ne zaman adet görürüm ? Sizce
Semistraa Kimyasal gebelik yaşamışsınız. Daha önce yaşadınız mı genelde ilk gebeliklerde olabilir diyorlar ama ikide daha fazla yaşadıysan genetik olarak baktır
Semistraa Ebruli23 olursunuz bir hafta sürebilir olmanız ilk gebelikte normal diyorlar sağlıksız olduğu için tutunamamış. Sonrası gebe kalmak kolay oluyormus
Ebruli23 Zeyzey7 ne zaman olur olcakmışım hissi var fakat olmadım henüz çok az miktarsa lekelenme şeklınde var suan