Cuma dogum yaptım sezaryan la hic bisey Istediğim gibi yolunda gitmedi. Onu sadce doğumda gordum kaç gundur kuvezde yemek borusu tam gelişmemiş 😔 yarın zor bi ameliyat olcak lütfen dua edin de evladım sağ salim çıksın ameliyattan küçücük bedeniyle nasıl olcak çok korkuyorum