Merhaba kızlar
32. Haftamdan beri erken Doğum riskim vardı. 35+2 ye kadar geldik. Bugün doktorum Çatı muayenesi yaptı. Çatım çok dar vajina girişi çok dar dedi. Normal Doğum çok zor gözüküyor ama biz her ihtimale karşı Doğum esnasında tekrar kontrol edicez dedi. Bu durumda olup normal doğum yapan oldu mu.