Ecda Duygus97 çok güzel masallah Rabbim Sağlıklı bir şekilde kucaginiza almayi nasip etsin bende 7 haftaliyim anne bebegini ne zaman hisseder karnında bunu sordum biraz aceleciyim sanırım 😇
Duygus97 Ecda ben de hamile gibi hissedip hissetmemek sandım 😊 insan her şeyi merak ediyor. Allah razı olsun siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
elfaksyy Yarın 17 hafta olcak ve dün le bugün baya baya net hissediyorum kıpır kıpır özellikle yemek yedikten sonra 😀 içim bi tuaf oluyo oynadikca 😍
Martha Ecda ilkini 17 haftalıkken hissetmiştim müthiş bir duyguydu. Sonra hiç yerinde durmadı doğana kadar ve doğduktan sonra da 😂 Allahım bu gebeliğime de nasip etsin inşallah 🥰
Vildan_nn Ben 13 haftalik hamileyim karnıma dokununca çok az bi sekilde pıt pıt ediyo ve bu çok hoş 🤭
Hamileyim-mutluyum Vildan_nn canım 13.haftada hissetmen imkansız kaçıncı hamileliğin bilmiyorum ama 2.hamileliklerde bike 1u dan önce hissedemezsiniz diyorlar bağırsak hareketleriyle karıştırıyorsun galiba ben bile 19+3 te hafif hafif seyirme şeklinde hissediyorum
Vildan_nn Ecda amiin inşallah Rabbim hepimize sağlıcakla kucağımiza almayi nasip etsin evlatlarimizi 😍