Bhrmolo çok normal canım bu şekilde olman bende de aynı şekilde yorgunluk var, hemen yoruluyorum, kasık ağrısı ve bel ağrısı oluyor ara ara 🙄 ama bunlar normal şeyler rahim genişlediği için ve vücudumuz normalden 2 kat daha fazla efor sarfettiği için bizde kasık bel ağrısı yapıyor aynı zamanda halsizde bırakıyor ☺️ umarım güzel atlatırız bu günleri 🙏🥰