Derya-39 cnm benimki 4+4 tü bir gün birden hafif pembemsi peceteye kan geldi sonra kesildi birkac saat sonra yine geldi ve birden ağrım başladı ama nasıl bir ağrı sağ kasığımda dayanılmayacak bir ağrı vardı ben de acile gittim ultrasonda bir sıkıntı yoktu fitil verdiler kullan dediler 2 gün sonra beta takibi icin çağırdılar ben 4 gün sonra gidebildim hastahane cok uzaktı sık gidemiyordum gittigimde doktor beta baktı 218 den 4 günde 57 ye inmis o ağrım olduğu gün meğer düşük yapmisim ama kanamam bir daha hic olmamıştı agrim olmadi o yuzden farketmedim ilk çocuk bir de . doktor düşük yapiyosun dedi iste 4 gün sonra kanaman 1 haftaya baslar dedi ve 1 hafta sonra başladı