Aysel_Doga benim de tansiyonum çok kolay düşüyor. sarımsaklı bir şey yersem, ac kalırsam, biraz yorulursam hemen dusuyor. artık bünyemi çözdüm istediklerini yapıyorum sıkıntı yaşamıyorum. baktım gidişat kötü her şeyi bırakıp ayaklarımı yukarı kaldırıp yatıyorum. boyle boyle 31. haftaya geldim:) arkadaşların dediği gibi düşük bir şekilde idare ediliyor ama yüksek tehlikeli.