Agrinin bi çözümü yok 9 ay yaşadım o ağrıyı kiminde az olur kiminde fazla yarına kadar dinlenebilirsin. Forumda okuduğum kadarıyla olumsuz sebeplerde olabiliyor ama doktorun acil görseydi yanlis anlamadiysam eger yarın gel demezdi seni takip eden gebeligini bilen doktor sonuçta