elinda Korona oldum tam adet bitimiyle ilac kullandim 5 gün. Ilaclar bittikten 2 gun sonra iliski olmustu. Bugun hamile oldugumu ogrendim 4 haftalik uygulamaya gore. Hic bu durumda olan varmi? Ilac cok zararli katogorisi x 🥺😞
Soe elinda ilaç bittikten sonra ilişki olmuş rahat olun ilaçlar vücutta depolanmıyor bebeğe etki etmemiştir. ben 3-4 hafta arasında bilmeden kullanmıştım şükür 10 hafta olduk bebiş iyi
Neslihanbew elinda ilaçlar bittikten sonra olmuş cnm ben bi kaç yerde şöyle de duydum hamile ama bilmiyor ilaç lullanmış ama çocuk maşallah çok iyi. Doktoruna sor seni en iyi o aydınlatır içini rahat tut :)
Elif-yener1 elinda bende geçen ay tam 9 kasımda covid oldum o tarihte karantinaya alındım ve 10 kasım tarihinde hastalandım ve şuan 6 haftalık hamileyim beta hcg 863 cıktı bence karantina bitiminde hamilelik söz konusu olmuştur
burcuhazal bende başka bir ilaç kullandım 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim ya ilaç etki edip düşer yada sağlıklı bir şekilde devam eder dediler. ya hep ya hiç kuralı ama sen adet bitiminde kullanmışsın bebek daha oluşmadan etki etmez gibi geliyor
burcuhazal elinda çok şükür iyi geçen kanamam oldu doktora gittik kalp atışını duyduk progestan kullanıyorum canım