Meldemmmmm Kizlar sizinde iğneyi saplarken degilde ilacı verirken canınız aciyor mu ben koldan vuruluyorum 36 haftaligim 4 gün oldu başlayalı kolumu ari sokmuş gibi aciyor
deryamehmet35 Meldemmmmm kol çok acıyor cnm ben hamileliğim başından beri kullanıyorum ilk başta göbekten vurdum göbek büyüyünce bacağa gectik
Sed22-09 Meldemmmmm ben 3 aydır kullanıyorum hep göbekten vuruyorum ve evet ilacı verirken biraz yakıyor malesef 😐
Smctn Meldemmmmm neden bu haftada başladınız iğneye ben 3 aydır vuruyorum sırayla sağ sol kol göbek yaparken yakıyor acıyor hatta morarıyor ama yapcak bisey yok
deryamehmet35 Meldemmmmm aynen yağlı kısmından vuruyoruz iyi oluyor daha az can yakiyor ben koldan hiç vurmuyorum kol çok aciyor
Meldemmmmm Smctn önceden coraspirin kullandım 35 de bıraktım bırakınca bebis de karin cevresi geriligi oldu 36 da iğne verdi dr ne derse yapıyoruz valla 🤗
Meldemmmmm deryamehmet35 tamam canim olmadi bende o tarafa geçeyim cok sagol sağlıcakla alalım yavrumuzu 😘
Diilekk19 Meldemmmmm canım ilk basta kolumdan yapıyordum ve çok aciyordu daha sonra bacaklarimdan yaptım yavaş yavaş yapmak lazım ve iğneyi tam dik sokmak lazim öyle acı olmuyor kol gibi yanmıyor dene istersen ben 36 haftalık oldum her gün yapıyorum
derinsart Meldemmmmm bende acı olmamişti ama kollarimi mahvetmişti sanki dayak yemiş gibiydim okadar kötüydüki
halitefe Meldemmmmm ilacı çok yavaş sıkarsan acımaz canım birde ben hala göbekten yapıyorum belki kol daha fazla acıyor olabilir ona bişey diyemem
halitefe Meldemmmmm ben doktoruma sordum canım hiçbir sakıncası yok dedi bayada büyüdü göbeğim ama yapabiliyorum bebeğe falan ulaşma ihtimali sıfır zaten
Sevo_sevo Kol inanılmaz acıyo şiddetle bacağa geçmenizi tavsiye ederim çok rahat inan. Birde ilacı çoook yavaş sık acımıyo o zaman ve hafif ovala dağılsın ilaç kistleşme olmuyo öylelikle👍