Nazlefe Merhaba arkadaşlar benim gebelik 3 haftalık filanmış karından gözükmedi alttan ultrasonla gördük keseyi ama sadece minik bi kese gözüktü normal mi bebek ne zaman gözükür yada bu yolk dedikleri boş gebelik mi diye korkuyorum 😏
momelif Nazlefe cnm uc haftalikken keseyi gorebilmen bile mucizevi ben 4 haftalikken alttn bile gorememistk 5 haftalikken goruldu endiselenme daha yeni olusmaya basliyor hersy 6+2 gibi bebek kalp duyulur daha gecte olablior ck nadir daha erkende ama genelleme bu sekilde Allah insaallah saglikla kucagina almayi nasip etsn
Nazlefe momelif ya ilk gebeliğim kendime stres yapıyorum canım 😏 peki bu kesede bebeği ne zaman görebiliyoruz onu bekliyorum daha şimdiden sabırsızlıkla Buarada amin inşallahh hepimiz alalım kucağımıza bebişlerimizi 🙏🙏💕
burcuhazal hayır boş gebelik değil. 4-5 haftalarda kesen gözükür 6-7 de kalp atışları duyulur bende 3 haftalıkken öğrendim
Nazlefe burcuhazal keseyi boş görünce boş gebelik mi diye düşündüm korktum açıkçası bide bebişimi kesede görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum🙏
momelif Nazlefe ortalama 6–+2 de gozukur daha gec gorende vr cok nadir dha erken gorende var ama gec gitmek dha iidir sonra gorulmesse dha buyuk sitres okadr heycanlisinki bu sorunun cevabini yazmistm :))))
simyakaya78 Nazlefe bende hala var ara ara adet agrısı gibi normal rahim genişliyor artık eski üreme sistemi yok kuzu değiştiğini belli oyle edıtor
Nazlefe simyakaya78 bebişten kaynaklıysa sorun değil tabi ama böyle karnımın üst kısmı şişkinlik var arada ağrı giriyor değişik dediğin gibi sistem değişiyor onla alakalıdır demekki