Merhaba arkadaşlar 2 kayıptan sonra cok şükür tekrar bebek için çalışmalara başladık Rabbim inşallah hayırla sağlıkla nasip eder. Doktor kontrolünden sonra folik asit vitamin vs derken pharmaton vitamince eşim için önerildi kullanmayan elinde olan varsa rica ederim bana yollayabilir mi inanın çok ihtiyacım var