Aysegulboga Merhabalar benım betam 5 haftalıkken 1000.00 bu sekılde cıktı doktor ultrosanla baktıgında ıkıncı kese gıbı bırsey gordu ama emın olamadı ıkız gebelıkten suphelendı sıze varmıdır ?
Nil-123 Benimki de 5+0 iken beta değeri 5100 çıktı peki buna ne diyorsunuz henüz doktora gitmedim Cuma’ya randevu verdiler, bende de böyle bişe olabilir mi acaba?