Benayfiridin Adetimden iki gün geçtikten sonra doktora gitmiştim kan değerim 370 çıktı yaptığım testler pozitif , kese ne kadar sürede oluşuyor 10 gün sonrasına randevu verdi normal mi
svmm Benayfiridin genelde betahcg 5000 lere yakın kese görülüyor her 2 günde değerin 2 katına çıkar gittiğin zaman görürsün hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Bsraao Benayfiridin canım ben geçen pazartesi kan testi verdim 50 çıktı ve 4 hafta 1 gunluktu cuma tekrar verdim 390 çıktı 4 hafta beş gunluktu bu gün tekrar verdim 1281 5 hafta 1 günlük bu gün keseyi gördüm canim
Benayfiridin Değerin yükselmesi için dikkat edilmesi gereken herhangi bişey varmı havalimanında çalıyorum yoğun oluyor bunlarda etkiler mi nasıl bi yol izlemem lazım
Fundadogru Benim de 4 hafta 3 gunde keseyi goremedi dr.. 1 hafta sonra gel dedi😔hcg sonucum 1250 lerde iken gorulmuyormus teyit etmis olduk☺️
Msy5151 Fundadogru tabi canim bu deger kese İcin dusuk benim 1156 Ken gittim gozukmedı 3000 den baslaması lazım
Fundadogru Msy5151 gectigimiz cuma gittim onumuzdeki cuma gorunur heralde hcg de yukselir sanirim 3000lere diye tahmin ediyorum
Msy5151 Fundadogru ınsaalh canım gorunur tabi bende biraz stres yaptım bugun rahatladım sıkıntı etme hayırlısı olsun
Fundadogru Ay bi de ankarada bir dr onerisi olan var mi?? Ben medicanaya gittim de hic sevmedim dru😡yasim 38 ilk gebeligim diye kadin beni resmen attan dusmuse cevirdi