Merhabalar güzel anneler ben 2.bebeğimi bekliyorum 6hafta 5 günlüğüm 3 gündür kahverengi leke geliyor benim de kontrolume 2 gün var internette aratırdım normal olabilir diyor ama ben korkmaya başladım ilk bebeğimde böyle bişey yaşamamıştım bi yardımcı olurmusunuz