Selam gebeler bugün ayrıntılı ultrason vardı. Erkek diye bildiğim bebeğim kız geldi. Varsın sağlıklı olsun. Kalbin bir odacıgında parlaklık göründü. Doktor geçici de olabilir gen testi öneriyorum ancak bebek oldukça sağlıklı tek basına zaten down demek mümkün değil dedi. Çok min bi risk dedi. Sizler ne önerir ne düşünürsünüz ? Kendimi kötüye kaptırıp gebeliğimide kötü geçirmek istemiyorum. Sanırım biraz dua ve desteğe ihtiyacım var. Cinsiyet şokunu bile geçtim kalpte çıkınca😒 doktor çok sağlıklı genel olarak dedi bir hafta da önden gidiyor.