Zeynep_18 Selam anneler, instangramdan hiç hamile kıyafeti aldınız mı önerebilceğiniz sayfa var mı acaba 😊
maviscik77 Zeynep_18 ben de hastaneye gidiyorum sadece bi iki tane hamile pantolonu aldım lcw den onun haricinde almadım hep günlerim evde geçiyor benim korona sağ olsun 😒
neslikay Zeynep_18 bu konuda lcw çok iyi :) 18 haftalığım tayt pijama beli sıkan şeyler rahatsız ediyor o yüzden tavsiye ederim
Ortmenanne16 Zeynep_18 bir beden bol esofman aldım iş gördü ve görmeye devam ediyor sanırım daha da almam 😊
MiranEfeninannesi İnstagramdan değil hiç bi hamile kıyafeti almadım 😊 Eşimin kıyafetleriyle idare ettim hep nasılsa pandemi var ve hamilelikten sonra da giyilmeyecek 😊
bgmclk11 Bence de alma derim 2 tane tayt aldım lcw 30 tl idaraten böyle birşey düşünebilirsin ya da arkadaşların dediği gibi bir beden büyük al daha sonra giyersin doğumdan sonra kalacak 🤷🏻♀️
tomrish Bende hamile külotlu çorabı aldım eski elbiselerimi giyiyorum hep. İlerde nasıl olur bilmiyorum ama 🤔 20. Haftadayım şimdi