Humeyra1234 yani doğumdan çıkınca ilk iki hafta gene karında bebek var gibi geziyorsunuz ama sonraları o şişlik gidiyor yavaş yavaş da dikkat ettikçe kilo kaybı başlıyor hiç doğum kilosunu takma o yuzden 73le hamile kalıp 88le doğuma girdim bir sene sonra 65e düştüm bu yazda işte 62leri gördüm ama ne fayda🤭🤭 bebek sağlıklı olsun da emeklemeye başlayınca öyle zayıflıyor ki insan