dilaradurmazz Bende de vardı yürüyünce ağrı artıyordu 2-3 gün sürdü şimdi kendiliğinden geçti sebebini bilmiyorum ama o ağrılar varken bebeğimin hareketlerini çok iyi hissediyordum yukardaydı. Şimdi vsjinamda hissediyorum hareketlerini ve kıpırtı şeklinde bazıları ters dönmüştür dedi ama bilmiyorum