Mrb 15+5 hamileyim 13 haftalık hamileyken doktor dedi cinsiyeti kıza benziyor bugun 15 +5 olduk 4 gün önce gittik doktora o zman gene dedi kıza benziyor diye ama kesin bişey demedi kız erkek fark etmez Salih evlat olsun önce ama bir paşam var bide prenses olsa daha güzel olurdu şimdi size sorum cinayet de böyle yaşanan oldu mu