Merhaba İzmir de Su Hastanesindeki Dr Ümran Özel e tavsiye üzerine gidiyordum.Kendisi forumlarda çok tavsiye edilen bir doktordu.Oncelikle şunu belirtmek isterim randevulu bir hastayı 2 saat gibi bir süre bekletiyorlar.Hastaneye sebebini sorduğunuzda her seferinde aynı bahane bugün çok doğum vardı.Fakat gerçek sebep şu 5 10 dakika arayla randevu veriyorlar.Tabiki bi muayene 5 dakika sürmez.Ve bu yüzden randevu saatleri 2 saat gibi bir süre ileri katıyor. Boşuboşuna kapıda 2 saat bekleyen hamileler kimsenin umrunda degil.Olay ticarete dökülmüş.
Ümran Hanima gelince ilgisi başlarda gayet ilgiliydi.Zamanla çok önemli konuları atlamaya başladi.Kan uyuşmazlığı idrar yolu enfeksiyonu gibi.Hep usg ye alıp kısa süre de göndermeye başladı. Elimden geldiğince ben birseylerı hatırlatmaya çalıştım.Bunlar yetmez gibi 33.haftalık gebeyim doğum zamanimda yıllık iZinde olacağını söyledi.kendisi daha önce ısrarla doğum zamanımda yılık iZin düşünmediğini söylemişti.Üstüne 32.hafta dan sonradan almak istediğim çalışır raporunu yanlış vermiş.Kurumum söyleyince farkettim.Rapor 32.haftadan sonra çalışir yerine 32.ve 37.haftalar arasında istiharatli şeklinde verilmiş.Kendisini defalarca raporun yanlış olduğunu söylemek için aradım telefonlara da kolay kolay cvp vermedigi için bir gün sonra ulaşabildim.Tekrar bosuboşuna hastaneye gidip rapor almaya ugraşıcam