Dadas Emel38 kız ultrason fotoğrafından anlamam ki. İçime erkek doğdu tabi bilemem ama 🥰 Benim iki arkadaşım vardı. İkisine de kız hissediyorum dedim kızları oldu. Hatta birine sürekli kızın olacak dedim. Doktoru buna erkek demiş aha yanıldım galiba dedim ama sürekli yine kız hissediyordum meğerse doktoru bilememiş kızı oldu 😂
Dadas Emel38 hayırlısı olsun inşallah sağlıklı olsun mutlu doğumlar nasip etsin rabbim. Cinsiyeti ne olursa bana da söylersiniz inşallah 🤲❤️ 🥰
Emel38 Dadas güzelleştim , maşallah rahatız şimdilik.cok nadir kusturuyor.birde bugün pıt pıt etti ,sivilce yapmadı.stressimiz yok ..kız çok sıkıntılı oluyor çevremden gördüğüm.erkek diyorum bu nedenle..
Dadas Nazli34 inşallah hayatınız hep mutlu geçsin kötülükler size uğramasın şuan bunları hissediyorum😂😂🥰🥰❤️❤️❤️